Cum se schimba caloriferul de caldura
1. Mai intai se scoate antigelul din motor pe la surubul dedicat din
partea stanga , jos cum stai sub masina si privesti inainte, e chiar in
coltul radiatorului, e un surub de plastic.
2. Se desfac furtunele de la
radiator de caldura cel ce vine in interior cu ajutorul unui cleste
papagal. Astea cum stai sub masina (masina ridicate pe elevator sau
macar o rampa, altfel slabe sanse de reusita) se afla deasupra casetei
de servodirectiein partea stanga cum te uiti spre spatele masinii,
partea cu bateria care e mai sus.
3. Mergem in masina si aici incepe
distractia. Se scoate casetofonul, ornamentul lui, scrumiera, masca de
plastic pe care e montat ceasul. Atentie masca asta are 2 suruburi in
dreptul bordului, in rest e prinsa cu cleme destul de tari, se desface
treptat cu un obiect de plastic pt a nu zgaria plasticul in sine sau
chiar bordul.
Odata demontate astea, se trece la desfacerea
suruburilor jugului de metal, ce tin aeroterma, are 2 piulite i partea
de sus se vad cla, sunt de 13, trebuie o tubulara lunga si cu
posibilitate de pivotare, si doua suruburi in partea de jos, dar ca asa
ai acces la ele trebuie scoasa consola centrala, se desurubeaza nuca de
la schimbator, se scoate ornamentul de plastic de la schimbator, se
trage putin mai tare de materialul ala in sus si iese usor. se desface
surubul din micuta cotiera, daca i se poate spune asa, si se desfac,
fara frica ca nu se strica nimic, cele 4 piulite de la tabla aia care
tine bucsa de la schimbator, sun de 10, trebuie o tubulara lunga in
interior ca sa incapa capul mai lung al surubului, se desfac butoanele
de la geamuri electrice si deschidere portbagaj, pt cine are asa ceva,
apoi se ridica usor de consola centrala de plastic si se trage mai
fortat de ea ca sa iasa, nuiese prea usor, dar trebuie tras ceva mai
ferm si cu atentie sa nu rupeti nimi ori sa va loviti.
Dupa ce se elibereaza jugul ala, se ridica in sus si se prinde cu o sarmulita sa stea in pozitia aia.
4.
Aeroterma inca nu se misca pt ca mai are inca 2 suruburi nesimtite pe
interior, cu acces de desdesubt, dar pt asta trebuiesc desfacute cateva
din conductele de aer ce merg in stanga si i dreapta maxim, nu cele de
pe centru si apoi o sa aveti cat de cat acces la cate o piulita de 13 pe
fiecare parte. Acum veti avea nevoie de cineva sa trwaga de carcasa
aerotemei din partea ce a mai de jos, ca sa o scoateti din suruburile
alea care sunt ceva mai lungi si o sa aveti mare bataie de cap cu ele.
Odata miscata aeroterma din ele, o sa iasa si tevustile radiatorului
interior din gaurile lor.
5. Radiatorul interior de caldura e prins cu o bucata de plastic prin 2 suruburi, care se desfac si se scoate radiatorul.Radiatorului cel nou, i se lipeste de jur imprejur o bucat de burete pt etansare ca sa nu bage aer cald cand dai pe rece(Daca este cumparat de nou, buretele intra in kit)
6. Se monteaza totul in ordine inversa, asta daca nu ati ratacit ceva si acum nu mai gasiti.
clubford.ro
Multumesc mult am demontat suruurile de la bord sa-l trag putin in spate am demontat furtunele urmeaza sa demontez tuburile de aer apoi sa caut suruburile de M13 daca le voi gasi.
RăspundețiȘtergereSalut. Daca ai reusit lasa.mi nr.ul tau.
RăspundețiȘtergereBună ziua cum pot scoate caloriferul de habitaclu de la un Ford transit
RăspundețiȘtergere