In primul rand avem nevoie de:
-Trip computer de pe un FORD MONDEO 2 (unitatea cu afisaj si butoane)
-Trip computer de pe un FORD MONDEO 2 (unitatea cu afisaj si butoane)
-mufa cu o portiune de fire
-aprox 7 metrii fir litat cupru
-optional-
-Senzor temperatura ext
-auxiliary warning module
Eu am luat de pe modelul din 1997 cu motor de 2000.Trip nu exista pe diesel,asa ca se poate cumpara fara grija.
-Pistol(stilou)lipit
-Aparat de masura(cine nu are aparat de masura,poate verifica cu o baterie de 1,5v si un led)
-banda izolatoare
Pe mufa sunt 4 fire alb/negru,cum se vede si in poza de jos unde este mufa.Pin 1;Pin 6;Pin;Pin 8;Pin 14.
-Pistol(stilou)lipit
-Aparat de masura(cine nu are aparat de masura,poate verifica cu o baterie de 1,5v si un led)
-banda izolatoare
Pe mufa sunt 4 fire alb/negru,cum se vede si in poza de jos unde este mufa.Pin 1;Pin 6;Pin;Pin 8;Pin 14.
Pin1 trebuie legat la pinul 3 de pe ECU
Pin6 trebuie legat la auxiliary warning module(optional)
Pin8 trebuie legat la firul de la plutitor(la mine este de culoare alba)Se ridica bancheta spate,se scoate garnitura si se dezizoleaza o portiune mica din firul plutitorului.
Pin14 trebuie legat la minusul senz de temp exterioara
Ca s aflam cu ce pin comunica fiecare fir alb/negru verificam cu aparatul(ex ledul cu bateria).Cum multi nu au aparat de masura s faca in felul urmator:Se pune minusul bateriei pe un fir alb/negru iar piciorusul ledului il baga pe rand intr un pin de la mufa.Cand se aprinde ledul inseamna ca firul comunica cu pinul de pe mufa.
MUFA CULOARE FIRULUI CORESPONDENT
pin 1 alb/negru vss pinul 3 pe Ecu
pin 3 violet plus de pe contact
pin 4 alb/rosu plus lumina pozitie
pin 5 negru/portocaliu masa(minus)
pin 6 alb/negru auxiliary warning module(optional/ lasat liber)
pin 8 alb/negru plutitor rezervor
pin 9 alb fuel flow pinul 34 pe Ecu
pin 10 alb/verde output to instrument interface(lasat liber)
pin 11 negru/portocaliu alarm led(lasat liber)
pin 12 portocaliu plus permanent(se poate luat de la ceas)
pin 13 maro/galben temp ext plus
pin 14 alb/negru temp ext minus
Senz de temp ext are 2 fire negre,asa ca se pune la nimereala prima data,daca nu merge se inverseaza firele.
ATENTIE Daca nu se schimba plutitorul cu unul de mondeo 2 care a avut trip comp,distanta cu benzina din rezervor este afisata gresit.In schimb este afisat corect consumul instant,media consumului etc etc.
ATENTIE plutitorul trebuie luat de pe un mondeo 2 care a avut trip comp,nu merge plutitorul de pe tipul fara trip comp.
foarte tare , imi place ce imaginatie ai.
RăspundețiȘtergeream mai vazut pe youtube ,cred ca rusi sunt,au reusit sa conecteze un PDA la ecu si le afiseaza consumul instant. http://www.youtube.com/watch?v=wz2hIoLmoak
eu ma gandeam sa iau tensiunea de pe ceasul de benzina si cu un montaj electronic sa pun bec pentru rezerva combustibil.
Este destul de complicat,ceasul din bord are 4 picioruse,din ce stiu eu sunt 2 bobine care fac acul indicator s mearga.O bobina care trage catre gol si una care trage catre plin.La escort exista becul de benzina doar ca nu este legat,iar de legat nu stiu unde se leaga.Foarte interesant filmuletul,ma intreb ce soft foloseste. :)
RăspundețiȘtergeream un escort 1.6 din 95 bord k al tau.nu prea ma descurc sa fac eu asa ceva!ai vrea sa ma ajuti contra cost?id mess -lukianpity
RăspundețiȘtergerede pe mk1 merge?
RăspundețiȘtergereNu am nimic pe pin 34 la ecu.
RăspundețiȘtergereLa ce foloseste?
Multumesc